Jak postupovat při stížnosti
Jak se stížnost podává?
- Ústně – pokud je anonymní, zapisuje se do anonymní knihy
- Telefonicky – tel. 487 864 669
- Písemně – stěžovatel nebo pověřená osoba, v případě, že stěžovatel již není schopný ji sepsat. Stěžovatel musí stížnost stvrdit svým podpisem.
- Stížnost může být i anonymní.
- Stěžovatel musí své ústní nebo písemné vyjádření označit jako stížnost, pak se zahájí proces vyřizování stížností.
Kam se stížnost podává?
- Vhozením do schránky stížností a podnětů, umístěných na každém podlaží domova
- Do kanceláře sociální pracovnice.
Jak se stížnost vyřizuje?
- Ředitel pověří zaměstnance, který stížnost bude řešit, nebo stížnost vyřeší sám.
- Stížnost bude vyřízena bezodkladně, nejdéle však do 30 dní od doručení
- Po vyřešení je stěžovateli předáno písemné vyjádření
- Pokud je stížnost anonymní, vyřízení bude předneseno na setkání s obyvateli DS.
- Stěžovatel si může do 21 dnů odvolat proti odpovědi na jeho stížnost.
Kalendář akcí
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Fotogalerie
Náhodná fotogalerie
Centrum pro seniory