Sociální služby města Mimoň

Jak postupovat při stížnosti

Jak se stížnost podává?

  • Ústně – pokud je anonymní, zapisuje se do anonymní knihy
  • Telefonicky – tel. 487 864 669
  • Písemně – stěžovatel nebo pověřená osoba, v případě, že stěžovatel již není schopný ji sepsat. Stěžovatel musí stížnost stvrdit svým podpisem.
  • Stížnost může být i anonymní.
  • Stěžovatel musí své ústní nebo písemné vyjádření označit jako stížnost, pak se zahájí proces vyřizování stížností.

Kam se stížnost podává?

  • Vhozením do schránky stížností a podnětů, umístěných na každém podlaží domova
  • Do kanceláře sociální pracovnice.

Jak se stížnost vyřizuje?

  • Ředitel pověří zaměstnance, který stížnost bude řešit, nebo stížnost vyřeší sám.
  • Stížnost bude vyřízena bezodkladně, nejdéle však do 30 dní od doručení
  • Po vyřešení je stěžovateli předáno písemné vyjádření
  • Pokud je stížnost anonymní, vyřízení bude předneseno na setkání s obyvateli DS.
  • Stěžovatel si může do 21 dnů odvolat proti odpovědi na jeho stížnost.

Služby

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Vánoční jarmark 2018

Děkujeme našim partnerům